Opis kierunku
Ten praktyczny kierunek jest połączeniem nauk społecznych, nowych technologii i sztuki użytkowej. Twój program studiów oparty będzie na realizacji nowatorskich zadań, w ramach ćwiczeń i projektów wdrożeniowych. Dzięki temu zdobędziesz niezbędne umiejętności do pracy zespołowej, która gwarantuje osiąganie założonych celów. Nasz kierunek jest wynikiem współpracy z Wydziałem Animacji i Intermediów Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu. Po pierwszym roku zorganizujemy szkołę letnią, gdzie odbędziesz szereg szkoleń w zakresie team building i zarządzania projektem.
Specjalności
- Komunikacja w mediach cyfrowych
- Nowe technologie w inteligentnych organizacjach
Kształcenie w ramach specjalności rozpoczyna się na 2 semestrze. Specjalność wybierana jest na 1 semestrze studiów. Warunkiem uruchomienia wybranej specjalności jest zapisanie się na nią minimum 20 chętnych.
Wybrane przedmioty
-
E-biznes - krok po kroku
-
Animacja cyfrowa w komunikacie audiowizualnym
-
Influencer marketing
-
Personal branding w social media
-
Animacja w komunikacie audiowizualnym
-
Fake news we współczesnym świecie
-
Sztuczna inteligencja i wirtualna rzeczywistość w komunikacji
-
Podstawy obsługi dronów
Kompetencje absolwenta
- Rozumie zasady funkcjonowania nowych mediów w społeczeństwie sieciowym i potrafi skutecznie wykorzystać ich zalety w praktyce.
- Posiada umiejętności analityczne, oparte na statystycznej analizie danych oraz zawartości mediów, niezbędne do prowadzenia monitoringu mediów w internecie.
- Umie tworzyć proste animacje, infografiki oraz materiały video i optymalnie wykorzystywać je w komunikacji marketingowej instytucji komercyjnych i publicznych.
- Potrafi współpracować z dziennikarzami, influencerami oraz klientami w ramach działów komunikacji firm i innych organizacji.
- Zna zasady tworzenia contentu w mediach społecznościowych oraz potrafi zarządzać komunikacją marketingową w internecie.
Perspektywy zawodowe
Z powodzeniem znajdziesz pracę:
- w sektorze nowych technologii komunikacyjnych,
- branżach związanych z wykorzystaniem mediów cyfrowych w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej firm oraz instytucji niekomercyjnych.